You better hold on tight, spidermonkey!

Ingen som ha läst bloggen på flera dagar..? Nåjaa, det är väl mitt eget fel när jag inte bloggr helöa tiden... :/ Ska försöka bättra mig!

Igår, i förrgår och dagen före det har jag hängt med Bella och Jamila på starnden.. Det har varit riktigt skönt, ÄNTLIGEN SOMMAR! Men okej, jo... Det har det ju varit länge redan! :P

Angående rubriken, den som vet från vilken film det är, är näst bäst! (eh, jag är ju bäst dåh... xD)
Okej, jo! Whatever... Jag måste dammsuga lite nu... Men håll med mig att Logan Lerman är het?! Han är andra på min "lista"! (var tvungen att skriva en, eftersom Bella tydligen ha gjort de xD ) Eftersom jag inte har annat att blogga om, varför sku inte skriva hit den!

1. Taylor Lautner
2. Logan Lerman
3. Dylan eller Cole Sprouse
4. Ni vet inte vem, men det är en som jag känner påriktit! XD
5. Zac Efron
6. Edward Cullen (int Robert Pattinson, dåh xD)
7. Sidney Crosby

Visst är det en bra lista?? xD Nu gäller det bara att jag träffar någon på den... Haha! xD

Nu måste jag dammsuga, påriktit..

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0