Varmt......

Hejssan! Kom just hem! :) Jag var med Bella och Jamila på stranden, och senare kom Antte och Michi dit... Det var lite konstigt, de satt där bara helt tysta..? (inget illa menat, om ni läser det här! :))

När resten gick hem, visste inte Bella och jag vad vi skulle göra, så vi böt bara strand och simmade lite mera! :)Men man kan inte göra så mycket annat heller, eftersom det är supervarmt! Just nu visar termometern (som är i skuggan OBS! x)) 29.5 grader..! Jag älskar värme, men det är lite för varmt här.. :)

Nu måste jag bara duscha..! KALLT! 

// Kram Jade ♥

PS. Det blev inga bilder, men jag vågade inte ta med min nya kamera till stranden! Om ni vill veta orsaken, så hade en av mina vänner sin kamera med till stranden (inte idag då..! ;)), och kameralinsen blev full med sand och kameran gick sönder... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0