Stranden + Godis! xD

Snart ska jag, Bella och kanske Jamila ut till stranden, det ska bli skönt att doppa sig, jag åt frukost ute för någon timme sedan och det var supervarmt, 30 grader faktiskt... Men buhuu att det ska finnas alger! De kommer ju när det är varmt, och man simmar ju inte när det är kallt! Det är ju helt sjukt! xD Men vi får väl hoppas att det ännu inte hunnit komma så mycket alger det... :(

Va ska ni göra idag? Hoppas att ni också har bra väder, men nu måste jag gå!

// Kram Jade ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-12 @ 10:47:51
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jade

haha! :) Jo, jag rösta nog! :)

2010-07-12 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0