Stockholm!

Hej! :) Är äntligen i Stockholm! Om ni ser 3 människor som ska leka turister/lanttisar och en 4:e som står lite längre bort och låtsas att hon inte känner dem, då är det jag! Haha :P

Iaf, jag bloggar från Hotell Kung Carl, det är jättefint här, men nätet är så slött att jag inte vet vad! :/ Vi vår väl se hur det går..! :)

Jag har gått omkring på stan hela dagen idag, mina fötter är fulla med blåsor, är jag är helt supersjukt trött.. :) Båten kom ju iland kl. 6.30 eller något, och det är FÖR tidigt för mig..

På tal om båten, det var någon som hade ett sjukanfall (eller något, jag vet ju inte, känner inte alla på Viking Line XD), och en helikopter var tvungen att hämta den personen, och när det kom, stod det en massa japanska turister som vinkade och skrattade osv.. Hur trögfattade kan man vara??! :/

Nu ska jag iväg igen, see U! ;)

// Kram Jade

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.



Tack förhand.

2010-07-22 @ 16:19:49
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0