Regn och Åska...

God Morgon! ♥

Jag har redan haft 2 läsare här (tack!! ♥), men fattar int hur man orkar göra någonting så tidigt..! :P Okej, jag VET att jag bloggar nu, men jag vakna för flera timmar sen av att det ösregna och åska! Usch! :) Bella älskar när det åskar, själv tycker jag att det är lite skrämmande... :)

Om det nu bara slutar regna ska jag hitta på någonting med Bella och Jamila... Eller så ska vi bara se på film, kanske Another Gay Movie 2?? xD

Egentligen hatar jag regniga dagar, (förutom det då att man har en orsak att sitta inne och se på TV hela dagen! XD) eftersom man aldrig hittar på någonting att göra då, ute alltså!

Eftersom det regnar tänker jag ha en omröstninga här, svara på VILKEN SCARY MOVIE ÄR BÄST??
Jag tycker att 3 är bäst, ni vet den med flickan som hoppar upp ur brunnen?! :)

// Kram Jade ♥

PS. Sara, om du läser det här, vi saknar dig här! x)

PS 2. Tack till alla fina läsare som kommenterar fint här..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0