Love me, love me, say that you love me!!

Hejssan! Har ingentig att blogga om egentligen.. Är supersjuk, i Bieber - Fever! Hemskt! ;)

Iaf, idag köpte jag ett par Diseljeans (och ett till par jeans från Zara), är riktitgt stolt, orkar typ aldrig annors köpa jeans, när man aldrig kan vara säker på vilken storlek man ska ha och står i ett litet provrum och slår huvudet i väggarna när man försöker prova..! XD

Vet inte riktigt var vi ska äta idag, hoppas på Gamla Stan, där finns ett jättebra ställe, men kommer inte ihåg vad det heter, men ska upplysa er om det ifall vi äter där! :)

Ännu en sak, påminn mig om att jag måste köpa en slickepinne åt Sara, jag fick en av henne när hon kom hem från Frankrike på måndagen..! Men pinnen råkade gå av och allt föll ner i vattnen. :(

Alltså om ni missa det, jag stod på en brygga! :) Inte för att jag tror ni är dumma eller något..! ;) *Skämt!

// Kram Jade ♥

PS. Bloggade ju riktigt bra endå! :))


Kommentarer
Postat av: Miranda M.

tävla hos mig om vimto-drycker?

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2010-07-23 @ 17:06:24
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0