God Morgon! (igen...)

God Morgon! Förlåt att jag inte bloggade mera igår, men jag var först ute med Sara och sökte efter flaskor vi kunde panta... Haha, vad gör man inte när pengarna är slut.. XD Vi hittade bara 3 flaskor och så var vi tvungna och dela en Mars... :)

Senare kom Bella hem, hon var någonstans med sin morsa och moster, och vi skulle gå och ta ett kvällsdopp. Bella dumpade oss såklart tidigt för TV, men jag och Sara blev kvar... Sedan, med blöta shorts såklart (vi var ju tvungna och simma med dem), gick vi till spökladan... XD låter skrämmande vah?? XD Nånej, men jag tycker att den är obehaglig, och där inne finns ett rep som hänger från taket och har en såndän ögla i sig, ni vet, sån man gör om man nu ska hänga sig, och alla säger att någon ha hängt sig där... :S

Iaf, mitt i natten (inte riktigt, men nästan, kanske sådär kl. 23) går 2 små flickor förbi där, med blöta shorts, och är helt livrädda, sen blev de  dödade.... Haha, näää inte riktigt, whatever..

Nu ska jag iaf packa, imorgon är jag i Stockholm, med mina föräldrar (och min brorsa.. :( ), inte så roligt, men shoppa ska jag iaf! :)



OMG! XD

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0