GALEN!!

Hejssan! Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar, men jag har inte hunnit (int för att jag har gjort så mycket annat heller xD)! Men igår var jag med Bella, Sara och Jamila... Inte för att vi heller skulle ha gjort något smart! :P

Idag var jag och shoppade, köpte en converse axelremsväska, den var superdyr, men det är värd det! :) Jag köpte också 2 vanliga linnen från H&M, ett grått och ett beige! + att jag köpte Friends 8 & 9! Nu har jag alla! xD

Ska försöka lägga upp bilder nu...

DE GÅR INTE!! JAG BLIR GALEN!! Ska fortsätta kämpa! Här är en gammal bild på en god glass! :)



// Kram Jade ♥  

Kommentarer
Postat av: Loova

det där såg ganska gott ut ;)

2010-07-12 @ 10:55:28
URL: http://livetmedloova.blogg.se/
Postat av: Jade

Joo, den va supergod! :)

2010-07-12 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0