Sportlovet e slut :(

Halloj igen! Snart skall jag till Texas och då tänker jag fota en massa och jag lovar att publicera en massa bilder därifrån!! :) Nu är det jämt en månad innan jag skall iväg.. :) först från Helsingfors till Frankfurt och sedan därifrån rakt till Houston..  När vi kommer hem far vi via London och då ska jag shoppa ihjäl mig.. XD

Herregud vad vi festade förra natten.. Jag är jätte trött men måste stiga upp tidigt.. :( Förresten tycker ni att jag borde köpa ett par ankel stövlar?? Ljus färg.. Läste nyss att dom är väldigt inne... :) Btw har ni någo bra bänd som man skulle kunna lyssna på?? Jag har hela sportlovet endast lyssna på  Warrant.. Hejdå //: Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0