Ska försöka..! :D

Hejssan! Bella gick hem för någon timme sedan, och sedan dess har jag hunnit äta och läsa.. Percy Jackson böckerna är påriktigt bra, fast jag tyckte att de verkade jätte barnsliga...

eftersom vi skapade den här bloggen igår, är det ganska råddigt här ennu, men jag ska försöka ordna upp allting ;)

för er som inte vet det, så ska Bella åka ner till Texas nästa månad, och gissa vem som är avundsjuk?! xD okej, i december så var jag på Fuerteventura (och firade nyåret där, ska bara säga, där vet man hur man festar ;) ) men det var redan för så länge sedan, och jag öängtar till sommaren när man bara kan ligga på stranden och njuta av solen, men snön ska ennu hinna smälta bort, och joo, DET är någonting jag hatar!

jag tittade just på gamla bilder på mei när jag var riktigt liten, kanske 9 år, och jag var så gullig, men det kändes inte riktigt som mig, me alla konstiga kläder och klädkombinationer, men jag är säker på att det var min mamma som hade valt de kläderna åt mig! haha

jag tror att jag bara ska sitta och titta på 17 again, orkar inte riktigt med någonting annat, vädret gör mig deppig! :D

 //  kramar JADE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0