God Morgon! :D

God Morgon! Hur är det med er idag? Jag vaknade supertidigt eftersom vissa (läs: min brorsa och pappa) tittade på OS (ishockeymatch) och sedan, kvart före 9, skulle till ishallen..!
och för att klaga ännu mera, de SLASKAR ju ute! och jag som hade planer om att fara och åka slalom... ;(

Idag tror jag att jag ska fara och shoppa, skulle behöva en ny pyjamas... ;) och såklart en massa annat som jag bara vill ha, haha :D
 vad ska ni göra idag då??

Nu tittar jag på Melodifestivalen, bandat, eftersom jag inte hann titta på den igår, haha :D dom är alla ganska dåliga (sorry ;)) bidragen faller mei inte riktigt i smaken, men vi får väl se om jag får någon favorit, haha ;)

btw, igår börja snön komma ner från taken... det lät lite som taket skulle falla in, så mycket snö fanns där xD

// Kram Jade ♥

ps. tänkte faktiskt laga in en bild på mei, men när jag så ut blev jag på så dåligt humör, så tyvär... haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0