Deppigt Väder... :(

jag vet int om er, men här är det iaf några plusgrader, grått, deppigt och all snö smälter... inte riktigt mitt favoritväder precis... :( nå, de som är bra med det är att snart blir det väl sommar (hoppas jag ;) ) det är alldeles fö länge sen jag så solen  senast, haha ;)

idag så var jag också och shoppade (inte med Bella dock), men jag hittade ingenting, så jag kom bara hem med ett par helt vanliga hårspännen (som jag tappar bort helta tiden, det måste finnas nåt eget hårsänne-universum som dm försvinner i xD) och en ny mascara, såh... :D

btw, tänkte kanske fa på bio imorgon, nån som vill med?? xD nånej, men NÅN kan ju sponsorera mei, behöver bara några miljoner?? haha :D

nu ska jag bara gå och längta efter sommaren... buhuu :(  kunna använda alla sommarkläder, sola, simma och bara inte göra nånting ;) ♥ haha

      
 tänk er att ligga där på stranden... ♥


// 
kramar Jade :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0