Vet att jag säkert redan har publicerat miljontals inlägg...

... men här kommer ännu ett! :) Jag behöver pengar, eftersom jag behöver godis imorgon.. :) Eller egentligen skiter jag i godiset, I NEED SOMEBODY TO LOVE! Lixom nu, här och genast! Störande att jag bor i ett litet råtthål utan en enda snygg gosse, förutom... Bara att kolla förra inlägget!

Jag känner mig inte alls bra, inte lixom sjuk eller något, men som om något fattas, typ... Jag vet inte riktigt, depp... :/


Gammal bild. Har bloggat med den förut (därför får jag också uåpp den) men...
Vad sku jag göra utan er? Säkert allt mycket bättre! Haha, just kidding! :)

// Kram Jade

Kommentarer
Postat av: cicci<3

hahha vet såg det oxå :P plus att den delar på sig när den träffar hans huvud haha!

men vill du vara med i min frågestund? :) :D

2010-08-24 @ 18:13:34
URL: http://ciccs.blogg.se/
Postat av: Jade

alltså, joo sku nog kunna va me, men vet int va jag sku fråga?! :)

2010-08-24 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0