Var just på begravning... :/

Hej, kom just hem från min (pappas) mommos begravning. Den var jättefin,

och mormor Anna, fast du inte på riktigt var min mormor, betedde du alltid dig så, du ville alltid ge oss saker, oroande dig alltid för oss och fanns alltid där. Nu finns du bara i våra minnen. Jag blev först tillräckligt gammal att förstå (/komma ihåg det nu) när du redan började förlora synen, hörseln och gångförmågan, men från när jag var lite kommer jag ihåg att du alltid bakade pannkaka när vi kom till dig, alltid var kärleksfull och bara, ni vet... Vila i Frid, du kommer alltid finnas i mina minnen, men nu har himlen fått tillbaka sin ängel, efter 95 år på jorden..! ♥

Jag satt lixom på kyrkbänken och tänkte: Inte gråta, inte gråta, inte gråta..., men såklart rann bara mina tårar, men okej, det hör till begravningar... :]
Och på mottagningen efter begravningen så kom en typ som jag nu inte riktigt vet vem det är, men där fanns många människor som kände mig och jag inte hade en aning om vem de var, och sa nånting liknande som: ååååååh, va du är söt! Liknar riktigt på Lucia (sure, om hon någonsing var helt svartklädd? ;)), du är såååå söööt!
Gulligt, vah? Okej det var nog helt sött! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på radio, och ennu idag ska jag i bastun, sen ska jag se på någon film, och äta tortillachips... :)


Nä, jag fotade inget, och fast jag skulle ha gjort det, skulle jag inte ha lagt upp det här, lite för privat... :\

// Kram Jade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0