Om ni har märkt det...

... så börjar jag ju alltid skriva miljoner inlägg när jag har tråkigt, men jag ska stänga datorn och äta något efter det här inlägget..! :)

Imorgon ska jag som sagt på begravning, och så ska jag tala med Sara om jag slipper övernatt till henne + att jag ska ta som mission att hitta dendär kamerasladden! :) Låter jättejobbigt vah? Jag ska göra det enklare, frågar Sara på facebook! Haha, smart vah? ;)

Fortfarande går det inte att ladda upp bilder, ska fråga någon eller något nu före jag stänger av... Det börjar störa mig helt sjukt mycket!

Jag är inte helt säker att jag kan blogga imorgon, men ni får förlåta mig! Jag ska faktiskt på min ända släktings begravning (alltså, ni vet mormor, farmor osv.). Eller egentligen har jag en mormor, men hon ville inte ha något med min mamma att göra så...

Men så länge kan ni lyssna på



Det står ju att det är Guns N Roses, men det stod på kommentarerna att det inte är dem, men Big Deal, den är endå bra, lyssna bara inte på texten! :)



Eller den, men visste inte riktigt vilken låt jag skulle lägga upp, så det blev bara någo random , men big deal (igen!)

// Kram Jade ♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

smalösreklam - Idag tog jag mitt första steg mot en spännande och ovanlig resa! I Oktober sätter jag mig på ett plan emot Zimbabwe i Afrika som volontär för att ta hand om lejonungar!



Följ mig blogg vettja om detta låter något intressant och som sticker ut lite bland vanligheten så som naglar, outfits och "vad-jag-åt-i-morse" bilder.



Eller bara ignorera detta skamlösa reklamering.

WORD!

2010-08-26 @ 19:16:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0