Neej! :(

Hej! Att det orkar! Nätet stärvar, bilderna vill inte läggas upp och jag har ont i huvet... Superroligt! :)

Bella gick just hem (alltså hon bor typ 50 meter ifrån mig.. :)). Vi bakade ju kladdkaka, den blev jättefin, vi orkade inte ha den tillräkligt länge i ungnen, så den var helt gegga och kokhet, eftersom vi inte heller orkade låta den svalan... Ni kanske inte ska anställa oss att baka! ;)

Jag fotade kakan, men, förutom att det inte går att lägga upp biler hit, så har jag tappat bort "datasladden" till kameran, så jag får inte heller bilderna överflyttade.. Bra vah? ;)

Imorgon har vi skolfotografering, lovar att mina bilder kommer att vara superhemska, men det är ju allas, alltid! ;)

Haha, hörs imorgon! :)

// Kram Jade ♥


Btw, dedär är sen jag.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0