Läxor...

Hejssan! :)

Nu är jag hemma igen, eller, om ni måste veta, har jag faktiskt varit hemma i en timme redan, men jag var tvungen att äta något först, och sedan gjorde jag ännu läxorna... Tills imorgon måste jag kunna alla grundämnens kemsika symbloer... Eh, lixom, vem bryr sig.. ;)

Ang. fotograferingen, den gick väl helt okej, förutom att jag höll på att skratta ihjäl mig, och på klassfotot stod jag med brösten helt upptrycktra mot ryggen på en typ, haha.. ;) Men okej, det var bara för det var så trångt! :)

Jamila skulle egentligen komma hit idag, och vi skulle baka (haha, lite beroenda avv det nu... xD), men sen gick det inte, så jag sitter väl bara här och läser på kemiska symbloer... Jippiee! ;)

Ännu före matten, dubbeltimme jipppiee, så kom jag och Bella att tänka på om tjejer skulle kunna (Vet inte riktigt om det är passande att skriva här, men sorry, den som jag nu sårar..) vara nekr*ofil*er? Det går ju inte..?!
Haha, ta det  nu som ett skämt, menar inget..! ;) Vi hade bara lite sjukt roligt... :) Såna är vi! ;)

Btw, på moddan läser vi (eller vi ska börja) boken vinterviken, någon som har läst den?? Och isf, är den bra?? ;)

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0