Klarade mig! :)

Hejjssan! :) Nu ska jag börja uppdatera mycket bättre, lovar! :)

Skolan började ju igår, så det tar en tid före man vänjer sig, jag orkade tex. inte stiga upp idag, och snoozade säkert 5 gånger, och vaknade en halv timme för sent... ;) Skulle nog inte ha orka stiga upp då heller ifall inte Bella ring och frågat hur jag kommer till skolan. Vi brukar cykla, men det var helt grått/svart och mulet och det regnade lite ibland.. Tänkte att jag nog cyklar, lite regn kan ju inte skada... Men sen började det ösrgna, det bara vräknte ner, och åska, så det blev nog buss... ;)

I skolan hände väl inget, men när vi hade musik började det regna, och när vi gick över parkeringen till busshållplatsen var det typ vatten upp till knäna (inte riktigt, men nästan! x))!

Nu är jag hemma, torr, mätt och chokladsugen..! Nu ska jag ta tummen ur röven och försköka förstå mig på hur jag gör en ny design... Vill ha en snyggare! :)

// Kram Jade ♥

PS. Det går inte att ladda upp bilder direkt till inlägget, så jag får försöka med att ladda upp dem i arkivet och sedan uppdatera dem hit.. Håll tummarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0