Klarade det! :)

Visst ser bloggen lire annorlunda ut nu?? :) Kanske den nu inte är superfin, men bättre! Och jag kom inte på vilka färger jag skulle använda, så den är nu såhär... :)

Ja, igår.. Jag steg upp tidigt, och åkte till Åbo för att shoppa... Med min familj.. :( Men jag behövde farsans pengar, jag har inga själv så.. haha :) Jag köpte 2 tröjor, kan visa den senare, sen när jag använder dem då... :)

Efter det gick vi på bio och såg Killers, ni vet, med Ashton Kutcher? Den var nog helt bra, men superkonstig. Om du inte är en såndän person som tycker att det alltid måste vara en superbra poäng med allt som händer i filmen, så är det sevärd! :)

Idag var jag med Sara, och vi cyklade omkring på malmen med musik på högsta volym! :) Sen köpte Sara kex, och vi satt och åt dem tills en sporgo kom och ville ha.. Då stack vi (skrattandes.. xD) därifrån.. :)

Och gissa vad?



Jag får upp bilder hit igen! :) Jag vet att jag ser hemsk ut, men jag får upp den iaf! :) Så nu kommer jag att ha mera bilde här! Och sådär såg jag ut när jag försökte fixa bloggen, smart vah?? ;)

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0