Get over it!

Hej igen.. Nu har jag lixom en period där jag inte riktigt orkar blogga, men kommer nog igång sen nån gång! :P

Jag blir så störd på vissa personer, orka lixom hänga upp sig på vad/vem jag lyssnar på (musik alltså), inte för att jag tar åt mig, bryr mig inte på det sättet, men det stör, vad är det för idee att klaga på andra om vilken musik man lyssnar på??! :/

Iaf, jag kom just hem, jag var ute med Sara! Det blåser säkert upp till storm, det blåste redan så hårt att jag tänkte flyga ner i diket när jag var påväg hem.. ;) Hoppas bara inte strömmen far. Jag slipper ju endå på datorn (den är en laptop) men batteriet är inte det bästa så...

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0