Deppad.. :/

Hej.. Förlåt att jag inte har bloggat, men är helt sjukt deppig.. Skolan börjar imorgon, har ingen lust alls, och ännu mindre lust nu...

Läste just ett blogginlägg (på en blogg, om det inte var klart... XD) av 2 personer som brukade vara mina bästa vänner, vi gjorde allting tillsammans, och fasst vi inte var lika, var det endå vi! När 7:an började började vi glida ifrån varandra, de ville vara med "idrottstypena (killarna)" och ville vara sjukt poppis. Jag var en stud me dem, emn jag orkade inte mad att de pratade skit om sina "vänner" bakom ryggarna på dem, osv... Men jag sakanr dem endå, vi gjorde så mycket ihop, nu beter de sig som vi aldrig har känt varandra... Det tar ont, men vad kan jag göra? Sakanr dem så jävla myket ibland! ♥

Nu ska jag ta och deppa vidare, duscha och försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorgon...

// Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

hej! måste bara säga att du har grymt fint namn jade :D!

2010-08-16 @ 18:47:21
URL: http://malinlandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0