28.8 -10

God Morgon! Hur är det med er idag? Sorry att jag inte bloggade mera igår, tänkte blogga riktigt "ordentligt", men sen hade jag istället Bella att blogga eftersom hon satt brevid och aldrig bloggar... xD

Iaf, vi bakade ju Brownies, och de blev supergoda! :) Sedan tror jag att Bella for ut med Malin, och jag gick ut och gå (läs: tappade bort oss i skogen) med Sara i nästan 2 timmar! Stolt! ;) Den kom vi nästan överrens om att jag kanske far övernatt till henne på Lördag, samma dag som de har forneldarna hä! :) 

Men nu lixom måste jag fixa håret, annors kommer jag försent till skolan ... xD

Ååh, det går tydligen inte att ladda upp bilder...

// Kram Jade ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0