15 saker jag ni inte visste om mig! ;)

Hej igen! :) Tänkte dela med mig 15 skaker som jag tror att ni inte vet om mig, men som ni får veta nu... :)

1. Jag heter egentligen inte Jade

2. Jag ÄLSKAR att läsa! ;)

3. Är egentligen ganska bra i skolan, med kan ingenting om inte just det jag just har pluggat, så..

4. ... Jag är egentligen ganska bimbo...

5.. ... Och blir väldigt bitchig mot dem som är "elaka" mot mig.

7. Jag har oftast jätteroligt och skrattar åt vad som helst.. Skit humor! ;)

8. Jag har oftast också de sjukaste (eller pervogaste) kommentarer och skämt.

9. Är inte en av de "populära" i skolan (som kanske de flesta bloggare är/var), men är inte heller en av de nördiga... ;)

10. Lyssnar mest på gammal rock (om ni inte har märt det ;)), och gillar inte ultra "tuggummipop" - före jag började lyssna på Justin Bieber <3

11. Är alltid fattig, eftersom jag inte kan spara pengar

12. Shoppar myket, men har endå aldrig kläder... ;)

13. Är ganska jättedålig på allt teknologiskt... :)

14. Jag är alltid mig själv, hur överdriven jag än verkar.. ;)

15. Jag kan aldrig bestämma mig om något, och fast jag har ganska bra självförtroende, behöver jag endå alltid en vän med mig när jag ska börja med något nytt! ;)

Så, vad tycker ni?? Intressant??! x)

// Kram Jade ♥


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-23 @ 22:37:53
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Atlet

het :P<3

2010-09-18 @ 19:41:54
URL: http://atlet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0