Tandläkare...

Hejssan... Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar, men jag var ju i Helsingfors, som ni vet. :) jag tänkte blogga därifrån, men hotellets nät hade något problem. Men iaf, jag var också och tittade på en musikal på Svenska Teatern, Play Me. Den var faktiskt jättebra! :)Och sen så har jag, såklart, shoppat lite. Jag köpte en sommarklänning (supersööt ♥) och en skinnjacka (ÄNTLIGEN)! Den kanske inte är min "drömjacka" eftersom jag ville ha nitar på den, men den som jag har är nog endå cool! :) 

Jag har inte heller haft lust att blogga, eftersom mina föräldrar pratar om att skilja sig... Jag tror inte att de kommer att göra det, men endå... Så jag hoppas att ni förstår.. :)

Idag så hade vi också Geografiprov!!!   Det var faktiskt hemskt, eftersom jag höll på att kämpa med olika berg och platser i Sydamerika, så kommer Fille och viftar med samma papper, men med en till karta på baksidan... Och sen ropar läraren: 3 minuter kvar, sen  måste ni lämna upp...! gissa om jag fick panik! :D

Och sen hade jag tandläkare också... Ni vet en såndär vass grejj de har? de höll på att mörda mitt tankött med den (tack!!) men jag hade iaf inga hål! :) Men bara för att göra det värre, fick jag sjuuukt ont i magen... Och det gav inte med sig före just, så jag tänke att NU kan jag blogga! :)

//Kram Jade♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0