Stolt idag! :)

Hejssan! Hur är det med er idag? Jag är iaf superstolt över mig! Jag cyklade till skolan, för första gången på året! :) Men nä, aldrig mera att jag cyklar med Bella, hon cyklar ju som om hon hade en raket i baken! haha :P
I skolan gjorde vi våfflor, och det blev helt supergott! ;) (alltså, vi hade hussa, vi sitter inte i korridorerna och gör våfflor, haha xD)

Hemma så gjorde jag ennu milkshake, Supergott! om någon annan vågar prova så använde jag:
Banan
Chocklad
Vanilj- pepparmint- och toffeeglass!
Mjölk
Sirap
Kanel
Citron- och apelsinsaft
Hallonsylt

Låter gott vah? ;)

Och ännu en orsak att vara stolt över mig: jag diskade och städade idag! haha :) Nånej, jag gjorde det eftersom mina föräldrar är båda sjuka (maginfluensa, blää!), så jag kanske får lite mera pengar, haha ;)  

// Kram Jade ♥


        <- Bella ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

det låter smaskens!, ta gärna en titt in på min blogg och säg vad du tycker?, och rösta gärna på min bikini, det skulle vara jätte snällt?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=x96MuHs7gxUrbhGwFTGa4TlY6NG1Fao3ZjCH#bikiniGallery

2010-04-08 @ 17:57:51
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0