Sommar!

Hejssan! Hur är det med er idag? Jag har haft det riktigt bra, men när jag cyklade hem med Malin, så lyckades hon få hennes styre att fastna vid mitt och så låg vi båda på marken, haha :) (aj,, mitt knä xD). Förlåt förresten att jag inte bloggade igår, men det var så bra väder att jag var ute hela dagen med Jontti..! Idag så har alla någon träning, så jag får väl sitta här och mögla, haha :)

Idag hade vi också matteprov, och det gick heelt upp åt ¤¤¤¤!!  och jag skulle ju höja mitt mattebetyg.. Lyckas nog bra ;)

// Kram Jade♥

PS. http://akolan90.blogg.se/2010/april/-ny-utlottning-av-design.html?_tmp=28fa56fbde36bcc270ad503e9047acc8f62c6d42  Där pågår det en designutlottning (det skulle nog vara bra att vinna, haha :)) Nog är det väl sähär jag länkar?? Neeej, jag suger ju på sånt här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0