Riktigt vår!! <3

Hejssan! Jag kom just hem (jag var i bibban efter skolan!) och suttigt här och ätigt lite godis, haha! :)) Idag hade vi då engelskaprov och hissaförhör, jag tror att båda gick bra, men det kan ju hända att jag hade allt fel i engelska grammatiken! (har aldrig fattat det!) Skolturneringen i Volleyboll (på rasterna, då) startade idag, och
medan alla spelade/såg på gick jag, Jannica och Sara iväg till musiksalen, som då är i ett lågstadie brevid, men vi satte oss utanför och njöt lite av solen! ;) ♥







Jannica och Sara ♥

(sorry, jag kan inte vända bilderna xD) LÄRD MIG NÅGONTING NYTT xD

Hur har ni haft det idag då?

//Kram Jade♥

Kommentarer
Postat av: Natasha

haft en bra dag? kram

2010-04-20 @ 22:54:10
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0