Jeeeei :)

hejssan! Förlåt att jag inte har hunnigt blogga idag, men jag vaknade ganska sent, och sen skulle jag åka och shoppa! jag hittade ett par nya Converse (riktigt just rosa), och 2 par T-tröjjor av WARP (ni et, det som mest finns i Stadium). Och sen tyckte min farsa att juag behöde ett par gummistölar..? Eh.. Nä?!!

Igår hade jag kanske den bästa dagen på året, eftersom det nu var riktigt varm, jag och Bella var och cycklade, och sen satt vi på stranden (nä, vi simmade inte?!) och åt godis! :) Sen så var vi med Jontti, som är faktiskt super underbar, som en vän då! :) Vi kanske inte gjorde så mycket, men jag var så glad och... Ja, ni fattar ;)

Vad har ni sysslat med på veckoslutet då?? Hoppas ni har haft det jättebra! :)

btw, nu sitter jag och pluggar på SydAmerikas länder OCH huvudstäder (?!) nån som har ett tips på hur man lär sig dem lättast?!

//Kram Jade♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Just nu en nystartad tävling i min blogg där du kan vinna en personlig almanacka :')

Finns även ännu en tävling där du kan vinna en klocka :)

2010-04-11 @ 18:05:17
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0