Jade´s Åsikt

Okej, Gaybloggare. När någon säger det, är det första ordet som dyker upp i mitt huvud : FEJK! No offence, jag vet att de flesta faktiskt är gay påriktit, men, såklart, finns det dom som bara låtsas, för att få flera läsare, eller för att komma "närmare" tjejer, och få dem att lita på honom, bara för att sen.. Ja, ni vet! Och om det är någonting som pissesa me off, är det just det! ett ord: ONÖDIGT!!  

Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att skriva dethär, men om det är någon av er, som läser det här, så kom över det!

Och det är samma sak med dedär små wannabeena, jo, jag känner några, som redan började röka när de var 11, skryter om det, och blir riktigt fulla där emellan! det är någonting jag Hatar! Och värre är det ännu när det tror de är riktigt cooola när de gör det! Jag tycker bara det är ÄCKLIGT! Kom över det!

jo, nu när jag har fått skriva av mig lite, så ska jag gå och göra matteläxan ;)

//Kram Jade ♥ 


Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRyELL

Hej har du haft en bra dag? =)

2010-04-08 @ 19:55:34
URL: http://yakies.blogg.se/
Postat av: YAKIE LOGRyELL

Hej har du haft en bra dag? =)

2010-04-08 @ 19:55:35
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0