Glad Påsk!

Idag hade vi temadag i skolan, med temat "Naturvetenskap".  Jag provade på att göra lim, plast och hudkräm, och ingen av dem fungrar.. haha ;) så jag kastade bort allt, förutom ett hjärta av plast, som inte var geggit och äckligt, kan ta en bild på det sen, om jag hittar der sen, haha :)

Sköönt, i morgon behöver vi inte mera vara i skolan (det är ju långfredag!). Vet ni förresten när det är som man (påriktigt) ska äta påskägg?! jag har funderat på det heela dagen xD

btw, nu är det ju 1 April, har någon av er redan blivit lurade? För mig är det iaf det första året jag inte har blivit lurad! Men de har ju fortfarande tid... ;)

Ja, men helt fri från skolarbete är jag faktiskt inte. Vi ska läsa en klassiker i skolan, och min klassiker är ju såklart Sagan om ringen, och den är super trögläst. Är sådär på sidan 50 av 550...  Hoppas bara jag hinner läsa klart den.. ;)

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0