FREDAAAG :)

Fredag!! Äntligen! :) Jag tror inte jag skulle ha orkat en till dag i skolan! :)
Första tre timmarna i skoan hade vi handarbete (som jag hatar, btw!!), ocj jag lyckades nästan söndra en symaskin när jag skule sy klart T-töjjan! (men annors skulle jag ju ha fått en 4...) Men annors var det nog en bra dag, förutom några bimbon och en viss "Hot Stuff" som är så störande och hänger efter mig hela tiden.. (störande, duh! haha xD)

 Hur har ni haft det idag då?? :)

Idag kväll..? Jag tror jag bara ska sitta hemma och titta på film! :) Och jag ska ändå spara pengar, eftersom jag ska till Helsingfors (i Finland, ni vet :)) och då kan jag ju shoppa MYCKET och inte bara lite åt gången! :) Frågan är bara vad jag ska köpa, eftersom jag alltid behöver lite allt möiligt, och just nu har jag ingenting, och ändå är skåpet fullt... Blää :)

Hoppas alla ni får det bra (och har bättre väder än här) :)

// Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0