Förlåt!! :S

Förlåt, Förlåt, Förlåt!!Förlåt att jag inte har bloggat! :) har bara inte haft ett chans att komma på datorn! :)

iaf, igår var jag med Bella, Jamila och Sara. Vi gick omkring och tittade i butiker och bara skämde ut oss, och idag var jag bara med Bella, men vi gjorde endå ungefår samma sak... haha :)

en annan orsak var att jagg har haft lite bloggtorka, vet int precis vad jag ska blogga om. Men på lördagen ska jag till Helsingfors (OCH SHOPPAR!!!), vilket ska bli superroligt. ska försöka fota med min mobilkamera, men fotorna med den blir ju endå helt bra, eftersom fotona som jag tidigare har publicerat är ju faktiskt tagna med min mobil! :) (och den har flera megapixlar än min skit-kamera! :))

Det är ju nästan fredag, Jippie! Btw, nästa vecka ska vi ha en undersökning med i skolan, så om ni kan svara på vilken som är en favoritglassmak??! TAACK! :)

//Kram Jade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0