FOBIII!!

Halojj! Hur är det med er idag? Jag har nog haft det helt bra. På slöjden idag så började vi på en ficklampa, och alla trodde jag skulle vara superbra på det, eftersom min farsa är elektriker, men dream on. Haha, nånej, men ärligt, jag är så bimbo med allt såndänt.. "Tror du träd smälter" va en av mina superbra kommentarer när jag satt en lödkolv på det... Hahaha ;)

Jo, men jo, skolmaten.. Det var citronfisk, vilket brukar vara gott, så jag tog sådär mycket, men sen när jag skulle stoppa en bit i munnen, tyckte jag att någonting luktade.. Ni vet, sådär kattlåda.. och jo, det var min mat.... USCH!! Jag kommer alldrig att äta skolmaten mera! Okej, ta inte det så allvarligt, jag kommer nog att äta, men..! Ni vet...

Jippie, det är Fredag idag!! :) och jippie, jag har ingenting att göra.... :( Stöörande! Bella ska ut med några människor, men neej, tack! (ta det inte personligt, ni. men ni två tillsammans... :D) Har ni några planer då??
Nu är det dags fööör fredagsmys... Haha, xD

Hörs senare :)

//Kram Jade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0