Dröm..?

Btw, jag glömde berätta om min dröm, och det är ju så viktigt att ni får veta vad jag drömde, så här kommer det:

Jag, Bella och någon, Sara, tror jag stod utanför något förråd eller någonting, och då kommer Kenza ut därifrån. Hon ser helt förstörd ut, med en likandan jacka som min morsa har (=inte snygg!), med superråddigt hår och en tobak i munnen, och försöker vara sådär supercool. men sen så var vi alla jättebitchiga mot henne... Jag vet inte riktigt... xD sen så gick vi (jag, Bella, Sara) på en sandväg, och så kommer en rostig tunna rullande mot oss, och på den (?) sitter Kenza och några killar, och jag, Bella och Sara fortsatter vara sådär superbitchiga mot Kenza, men vi försökte att inte visa det, så det blev, ni vet, genomskinligt... Men sen slutade allting med att vi ville ha en bild med Kenza, så...


Jo, sen hade jag också bandklubb idag.. Vi började spelade Nickelback- How You remaind me och Bryan Adams - Summer of 69, och så fick vi veta att vi ska ha en konser, så att vi slipper vara i skolan, några timmar typ.. :) Jippiee!

och Btw, Christian, om du läser dethär, så jag menade allvar med att jag vill böra spela gitarr... Några tips med hur jag ska lära mig?? :)

//Kram Jade♥

Kommentarer
Postat av: C

Ja, de e bara att göra som Bryan sjunger i rad två av Summer of 69. O så hjälper de ju att ha en gitarr förstås...

2010-05-03 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0