Bombay Dreams

Hej! :) Idag har jag faktiskt inte haft en bra dag... Ingen är ju hemma i påsk, ingen utom jag, såklart! Och jag är ju inte alls avundsjuk.. ;) Men Bella kommer ju hem på Tisdagen, har faktiskt saknat hennes bitchighet, haha :) Nånej, men påriktit, det skall bli skönt att ha henne hemma igen.

Vad har ni gjort idag då? Jag har läst lite i Sagan om ringen, kastat min kamera i golvet (nu är det tid att köpa en ny!), bläddrat i mina gamla Fridan och sett New Moon! :) 

btw, är någon av er lika No-lifad som jag och sitter och tittar på Bombay Dreams på eftermiddagen? Jag tror faktiskt att jag har sett den för några hundra år sen, och då tyckte jag att den var dålig... Vad tror ni jag tycker om den nu?? :)

//Kram Jade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0